Consiliul DIDIFR

 

În conformitate cu Regulamentul de organizare şi funcţionare (ROF) a Departamentului pentru Învăţământ la Distanţă şi Învăţământ cu Frecvenţă Redusă (DIDIFR) din cadrul Universităţii din Oradea, aprobat prin Hotărârea Senatului Universităţii din Oradea nr. 169 din data de 18.07.2011 (a se vedea Anexa 4 la HS nr. 169 din 18 iulie 2011 disponibilă la link http://info.uoradea.ro/topic/778.html), Consiliul DIDIFR (CDIDIFR) este prezidat de Directorul DIDIFR şi are rol deliberativ pentru aspectele ce ţin de atribuţiile sale specificate în ROF.

 

Consiliul DIDIFR (CDIDIFR) se constituie din: Directorul DIDIFR, Administratorul şef al DIDIFR, Decanul Facultăţii de care aparţine (care organizează) programul de studiu ID/IFR (sau un reprezentant desemnat al său), Responsabilul coordonator ID/IFR al fiecărei facultăţi organizatoare de programe de studiu în sistem ID/IFR.

 

La momentul actual, Consiliul DIDIFR este compus din:

Rol în CDIDIFR Grad didactic, prenume şi nume Funcţia Informaţii suplimentare
Preşedinte Prof.univ.dr. habil. Ioana - Teodora MEȘTER Director al Departamentului pentru Învăţământ la Distanţă şi Învăţământ cu Frecvenţă Redusă (DIDIFR) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

 

E-mail:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Membri Prof.univ.dr. Alexandru PELE Decan al Facultăţii de Inginerie Managerială şi Tehnologică (IMT) din cadrul Universităţii din Oradea E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Prof.univ.dr. habil. Karla BARTH Decan al Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane (FSSU) din cadrul Univeprsităţii din Oradea

Curriculum Vitae

E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Prof.univ.dr. habil. Alina BĂDULESCU Decan al Facultăţii de Ştiinţe Economice (FSE) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Conf.univ.dr. Ioana Claudia HOREA Responsabil Coordonator ID al Facultăţii de Ştiinţe Economice (FSE) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

 

E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Prof. univ. dr. habil. Dorina POPA Responsabil Coordonator ID al Facultăţii de Ştiinţe Economice (FSE) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

 

E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Şef lucrări dr. Ildiko PAŞC Responsabil Coordonator ID al Facultăţii de Inginerie Managerială şi Tehnologică (IMT) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

 

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Lect.univ.dr. Ionut ERDELI Responsabil Coordonator IFR al Facultăţii de Ştiinţe Socio-Umane (FSSU) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

 

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Luminita HEREDEA Şef birou al Departamentului pentru Învăţământ la Distanţă şi Învăţământ cu Frecvenţă Redusă (DIDIFR) din cadrul Universităţii din Oradea

Curriculum Vitae

Adresa de contact:

Str. Universităţii, nr. 1

Birou E004a.

Oradea, jud. Bihor

 

Tel.: 0259-408425

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Consiliul DIDIFR se subordonează Consiliului de Administraţie al Universităţii din Oradea, care validează componenţa acestuia.

La şedinţele CDIDIFR pot fi invitaţi şi directorii departamentelor din cadrul Facultăţilor de care aparţin programele de studii ID/IFR, care vor avea rol consultativ. Hotărârile CDIDIFR sunt considerate regulamentare şi definitive dacă la şedinţă au participat 2/3 din membri cu drept de vot ai CDIDIFR şi dacă majoritatea celor prezenţi la şedinţă au votat „pentru”.

 

Atribuţiile CDIDIFR constau în următoarele:

  1. asigură legătura dintre facultăţile de care aparţin programele de studii ID/IFR şi DIDIFR;
  2. face propuneri privind iniţierea şi dezvoltarea programelor ID şi IFR organizate de DIDIFR în colaborare cu facultăţile universităţii;
  3. analizează şi propune spre avizare, în conformitate cu procedura aprobată de către Senat, rapoartele de autoevaluare elaborate pentru fiecare program de studiu ID şi/sau IFR, în vederea obţinerii autorizării provizorii de funcţionare şi/sau acreditării, după caz (MECTS, ARACIS, CNFPA etc.);
  4. face propuneri, analizează şi aprobă Planul strategic şi Planul operaţional anual privind activitatea DIDIFR;
  5. anual, analizează şi propune, după care înaintează spre aprobare Senatului/Consiliului de Administraţie, cuantumul taxei de şcolarizare pentru fiecare program de studii ID/IFR, în baza propunerilor Consiliilor Facultăţilor de care aparţin aceste programe de studii;
  6. analizează anual activitatea DIDIFR şi face propuneri de îmbunătăţire a activităţilor acestuia;
  7. analizează anual, proiectul de buget de venituri şi cheltuieli al DIDIFR şi îl trimite spre aprobare, Senatului/Consiliului de Administraţie al Universităţii;
  8. propune şi ia măsuri cu privire la modul de administrare a resurselor şi activităţilor ID/IFR conform prezentului regulament, precum şi asupra administrării materialelor didactice (editare, distribuire, casare, donaţii etc.).
  9. asigură întreţinerea şi dezvoltarea Centrului de resurse pentru ID/IFR (CRIDIFR), care este menit să asigure posibilitatea de studiu individual, accesul studenţilor ID/IFR la Internet, la platforma de e-learning, la alte resurse de învăţare, conform standardelor de calitate pentru ID/IFR.
  10. asigură realizarea unui „Campus virtual” ca mijloc de instruire şi comunicare, Campusul virtual fiind o platformă electronică eficientă pentru informarea rapidă, actualizată şi structurată, într-o forma accesibilă studenţilor ID/IFR, şi în viitor, şi a altor categorii de studenţi. Campusul virtual poate fi inclus în platforma e-learning a DIDIFR.
  11. aprobă anual, lista nominală a tutorilor consilieri ID/IFR.
  12. aprobă anual, lista tutorilor instrucţionali din sistemul ID, la propunerea coordonatorilor de domeniu fundamental.
  13. aprobă anual, lista coordonatorilor de disciplină din sistemul ID/IFR, la propunerea Consiliilor Facultăţilor cu programe de studiu ID/IFR.

 

 

CONTACT

Str. Universității nr. 1, Oradea
+40 259 432 830
+40 259 432 789
rectorat@uoradea.ro